مشهد؛

حضورطلاب خارجی جامعه المصطفی مشهد درراهپیمایی اربعین حسینی

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد گفت: یک هزار و 100 طلبه خارجی برای حضوردر راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی به عراق اعزام شدند.

حضورطلاب خارجی جامعه المصطفی مشهد درراهپیمایی اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمدحسین مهدوی مهرافزود: این طلاب از 20 ملیت از بین محصلان و دانش آموختگان این مرکز آموزشی به عراق اعزام شدند.

وی اظهار داشت: از بین این طلاب اعزامی 600 طلبه مرد و 500 طلبه زن از ملیت هایی همچون آمریکایی، آفریقایی، سودانی، سوری، ژاپنی و کره‌ ای هستند.

حجت الاسلام مهدوی مهرافزود: مبلغان جامعه المصطفی قرار است در مسیر پیاده روی اربعین با حضوردرموکبها و مسیرهای پیاده روی زائران حرم حسینی به انجام فعالیت های تبلیغی مذهبی مانند سخنرانی، بیان احکام و مسائل شرعی، پاسخ به سئوالات شرعی، پاسخ به شبهات و بیان اهداف پیاده روی اربعین بپردازند.

او اظهار کرد: طلاب طی مراسمی با عنوان "حرم تا حرم" در رواق شیخ حرعاملی حرم مطهر امام رضا(ع) با بدرقه زائران و مجاوران رضوی به عراق اعزام شدند.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه مشهد همچنین گفت: در این مرکز پنج هزار طلبه خارجی رسمی و غیررسمی حضور دارند که از بین آنان هزار و 500 نفر محصل، دو هزار نفر دانش آموخته و بقیه طلبه غیررسمی هستند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار