درخشان: کنفدراسیون آسیا در مورد نکونام زیاده‌روی کرد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: جواد نکونام مستحق این محرومیت نیست و تنها خواسته‌ی او کمک به تیم ملی است.

درخشان: کنفدراسیون آسیا در مورد نکونام زیاده‌روی کرد

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد کی‌روش و تیم‌ملی گفت: اعتقاد دارم تیم‌ملی از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار است و همه‌ی ما منتظر یک بازی و برد خوب مقابل تیم سوریه هستیم.

وی در مورد زمین نامناسب تیم‌ملی افزود: در هر صورت شرایط سختی است اما به ناچار باید این وقت را تحمل کرد تا در حداقل زمان، زمین مناسبی برای برگزاری تمرینات تیم‌ملی پیدا شود و در اختیار شاگردان کی‌روش قرار گیرد.

درخشان در مورد محرومیت جواد نکونام گفت: ‌معتقدم نکونام مستحق این محرومیت نیست و او تنها قصد کمک به تیم‌ملی را داشته است و باید بگویم که در مورد این مسئله زیاده‌روی و محرومیت بدی را برای نکونام در نظر گرفته است.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم پرسپولیس شرایط ایده‌آلی دارد و آرزوی همه‌ی هواداران این است که تیم محبوبشان به قهرمانی برسد چرا که همه امکانات برای یک قهرمانی شیرین مهیا است.

وی در مورد این که درست است وزیر درباره انتخاب مدیر عامل تصمیم بگیرد یا خیر گفت:‌ باید این انتخاب را در اختیار هیئت مدیره باشگاه بگذاریم، اما نظرم بر این است که طاهری هم می‌تواند مدیر عامل باشگاه شود زیرا تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار