انبار لاستیک محله علی آباد در آتش سوخت/ حادثه خسارت جانی نداشت

آتش سوزی گسترده انبار لاستیک محله علی آباد با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک انبار لاستیک، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12، 87 و 81 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ساعت 3:11 بامداد امروز به بزرگراه آزادگان(مسیر غرب به شرق)، محله علی آباد قاجار رهسپار شدند.

جواد مراد زاده افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: در محل حادثه یک انبار بزرگ 2 هزار مترمربعی با کاربری محل انباشت انواع لاستیک های ضایعاتی خودروهای سبک و سنگین مشاهده شد که حدود 500 متر مربع از این انبار دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به همه قسمت های این انبار بود.

وی در ادامه گفت: نیروهای عملیاتی بی درنگ با استفاده از لوله های آبرسانی و تجهیزات کامل از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با تلاش فراوان شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

مرادزاده گفت: نیروهای آتش نشانی با تلاش خود از سرایت آتش به قسمت های دیگر انبار جلوگیری کردند و پس از لکه گیری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل مالک انبار دادند و مأموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار