شیراز؛

پرده از راز 69 فقره سرقت برداشته شد

فرمانده نیروی انتظامی فارس از دستگیری اعضای یك باند سرقت و كشف 44 فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران گشت کلانتری شیراز شخصی را به نام "م – ه" به عنوان مظنون، دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعدادی مدارک هویتی افراد مختلف کشف كردند.
وی اظهار كرد: با تحقیق از افرادی كه مداركشان از این فرد كشف شده بود،‌ مشخص شد، مدارك آنها از درون خودروشان به سرقت رفته است كه در تحقیقات اولیه، متهم به 8 فقره سرقت درون خودرو اقرار كرد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: پس از انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی، ابتدا سوابق کیفری متهم بررسی، و مشخص شد وی دارای دو فقره سابقه کیفری به اتهام جرائم مالی است.
سردار گودرزی بیان كرد: در بازجویی های انجام شده این متهم به 44 فقره سرقت درون خودرو با همدستی شخصی دیگر به نام "ح – ر" اقرار كه وی نیز دستگیر و در تحقیقات به مشارکت در ۴۴ فقره سرقت به صورت مشترک با متهم "م – ه" و تعداد حدود ۲۵ فقره سرقت به تنهایی در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد.
وی با اشاره به بازسازی صحنه های سرقت و شناسایی ۳۱ نفر از شکات،‌ گفت: هر دو متهم با تشكیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: پرده ، راز ، سرقت ، دستگیر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.