پوربافرانی طی تذکر آیین‌نامه‌‌ای مطرح کرد

لزوم بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

نماینده مردم بیابانک گفت: طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی می‌شد.

ابراهیمی*اکبری*طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی باید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی می‌شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین و بیابانک طی تذکری به ماده 49 آیین نامه داخلی مجلس گفت: شرح وظایف و اختیارات کمیسیون‌ها با رعایت کلیات آیین‌نامه داخلی مجلس توسط هیئت رئیسه و 50 نماینده پیشنهاد می‌شود.

وی با اشاره به بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی در کمیسیون اصل نود تأکید کرد: اینکه هیئت رئیسه مجلس تشخیص دهد طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی به کدام کمیسیون ارجاع شود باید گفت تا حدودی این اختیار وجود دارد اما باید به خاطر داشت که طرح مذکور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حتی مقام معظم رهبری درباره موضوع فیش‌های حقوقی گفته‌اند که باید این مسئله به نحو مطلوبی حل شود.

پوربافرانی در ادامه با اشاره به عدم بررسی طرح شفافیت دریافتی مدیران دولتی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس بیان داشت: معتقدم این طرح باید در کمیسیون‌هایی چون برنامه و بودجه و کمیسیون اقتصادی بررسی شود چرا که این مسئله می‌تواند روند مطلوبی برای این طرح باشد.

در ادامه علی لاریجانی در واکنش به تذکر نماینده بیابانک گفت: این طرح به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع شد و برخی از آنها درباره این طرح اظهارنظر کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار