اهواز؛

خدمت رسانی 30 موکب در اندیمشک به زائران کربلا

فرماندار اندیمشک گفت :ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک با برنامه ریزی کامل شبانه روز مشغول خدمات رسانی به زائران کربلا از شهرهای مختلف کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیمان جهان گیری فرماندار اندیمشک اظهار داشت گفت:بیش از 30 موکب در مناطق مختلف این شهرستان به همت مردم برپا شده و پذیرای زائران کربلای معلا می باشند.

وی افزود:موکب شهرستان اندیمشک در مرز چذابه نیز به عنوان یکی از بزرگترین موکب های فعال در نقطه صفر مرزی شبانه روز به هزاران نفر از زائران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت برگزاری آیین های مذهبی در ترویج معنویت گفت:هرجا اعتقادات عمیق اسلامی در منطقه ای جاری و ساری باشد خیر و برکت زیادی به همراه دارد.

وی افزود: خدمت به اهل بیت (ع) و سیدالشهدا یک وظیفه دینی و شرعی است و امسال در برگزاری آیین ها و مراسم های سوگواری سیدالشهدا (ع) شور و شعور بسیار خوبی را شاهد بودیم.

حجت الاسلام علی سپهوند رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک نیز از تلاش و همدلی مسوولان شهرستان اندیمشک در برگزاری شایسته آیین های عزاداری سیدالشهدا (ع) تقدیر کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.