مشهد؛

اقدامات سازمان تاکسیرانی مشهد در دهه پایانی ماه صفر

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد از اقدامات این سازمان برای خدمت رسانی بهتر به عزاداران دهه پایانی ماه صفر، خبر داد.

علوی مقدم در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در باره برنامه های این سازمان گفت: با توجه به شرایط دهه آخر صفر و تعداد زائران، سازمان تاکسی رانی مشهد، فعالیت های خود را به 3 بخش تقسیم کرده است.
وی افزود: با فرا رسیدن دهه آخر صفر در مبادی ورودی فرودگاه، راه آهن و پایانه های مسافربری، بیش از 1200 تاکسی لغو مرخصی شده اند و با اجرای شیفت های اضافه حمل و نقل زائران را پوشش می دهند.
علوی مقدم تصریح کرد: در هسته مرکزی، 2000 دستگاه تاکسی علاوه بر فعالیت روزانه خود، در روز های خاص در خارج از محدوده فعالیت خود را ادامه می دهند و آماده باش هستند.
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی مشهد در خصوص طرح تاکسی های صلواتی، گفت: با بنرهای فراخوانی درون سازمانی، از تاکسیرانان علاقه مند دعوت می شود تا در این طرح مشارکت داشته باشند.
علوی مقدم از اجرای طرحی جدیدی با عنوان "کمپین 1438" خبر داد و افزود: این فراخوان، عمومی و مردمی است و علاقه مندان با ارائه مدارک خود می توانند، در طرح خدمات رسانی به زائران، با ماشین های شخصی خود شرکت کنند.
وی تصریح کرد: این طرح مختص به روز شهادت امام رضا (ع) است و ماشین های شرکت کننده در این طرح با برچسب سازمان تاکسیرانی مشخص هستند.
مدیر عامل سازمان تاکسی رانی مشهد در خصوص نظارت و کنترل بر فعالیت های تاکسیرانان در این ایام، گفت: 20 گشت بازرسی سازمان تاکسیرانی و شرکت های وابسته، نظارت بر مسائل انضباطی و نرخ تاکسی ها را انجام می دهند.
وی در خصوص پیگیری اشیاء گمشده ی زائران افزود: تاکسیرانان و زائران با مراجعه به  14 باجه های اطلاع رسانی در سطح شهر می توانند پیگیر اشیاء گمشده های خود باشند.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.