ساری،

بمب خبری برای ورزش ساری + تصاویر

بارسلونای اسپانیا، بایرن مونیخ آلمان و لاتزیو ایتالیا به ساری می آیند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پس از دعوت نامه رسمی سازمان جهانی فوتبال ساحلی برای مسئولان تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری سید احمد صالحی مدیرعامل و افشین امیدی سرمربی تیم در زمان برگزاری مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان که به میزبانی امارات انجام شد،به جمیرا رفتند و موفق شدند با رایزنی و توافق با مسئولان سازمان جهانی فوتبال ساحلی،قرارداد برگزاری برگزاری بزرگترین تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی در ایران را به نام جام فجرساری امضا و قطعی کنند.

امیدی بازیکن و سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده کاسپین ساری درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری با تایید این خبر گفت:این مسابقات با حضور چهارتیم و به مدت سه روز انجام خواهد شد که در هر روز دو بازی برگزار می شود و 6 کارگزار فیفا و 4 داور بین الملی فیفا مدیریت برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند.
امیدی افزود:مهمترین بند قرارداد حضور تیم باشگاهی بارسلونا اسپانیا  با تمامی نفرات اصلی و ستارگانش است که با این قرار داد 5 ساله که در تقویم مسابقات سازمان جهانی فوتبال ساحلی نیز ثبت شد ،تیم بارسلونای اسپانیا موظف است در 22 بهمن هرسال در مسابقات چهارجانبه ساری شرکت کند و یکی از تیم های ثابت این مسابقات خواهد بود.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت:تیم های بایرن مونیخ آلمان و لاتزیو ایتالیا دیگر تیم هایی هستند که از شانس بیشتری برای حضور در این رقابت ها بر خوردارند و در صورت عدم حضور این دو تیم،تیم های میلان ایتالیا و پاریس انژرمن فرانسه جایگزین این تیم ها در این رقابت ها خواهند شد.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی پدیده ساری افزود:در این مسابقات مراسم خداحافظی  علی اصغر یعقوبی و حسن کیومرثی دو داور بین المللی فوتبال ساحلی کشور که سابقه قضاوت در فینال جام ملت های آسیا را دارند هم برگزار خواهد شد و برای این مسابقات بنا بر شرایط جوی ساری ،3 تاریخ 12،18و23 بهمن در نظر گرفته شد و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی،این مسابقات در اولین تاریخ تعیین شده برگزار خواهد شد.
در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی جهان که امسال به میزبانی امارات برگزار شد،از 5 بازیکن برتر این رقابت ها،4 بازیکن آن عضو تیم بارسلونای اسپانیا بودند.

بمب خبری برای ورزش ساری + تصاویر

بمب خبری برای ورزش ساری + تصاویر

بمب خبری برای ورزش ساری + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار