زنجان؛

برگزاری نمایشگاه عکس «قنوت سرخ» همزمان با اربعین حسینی در زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از برگزاری نمایشگاه عکس «قنوت سرخ» در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ایرانه حیدری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری شب شعرهای مناسبتی این ایام اضافه کرد: این برنامه با عنوان «فریاد سرخ» و با همکاری انجمن ادبی فریاد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه یکی از مهم‌‌ترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت ماه محرم و صفر نمایشگاه موضوعی با عنوان نماز ظهر عاشوراست، تصریح کرد: فراخوان مربوط به برگزاری این نمایشگاه قبل از عاشورا منتشر شده است.

حیدری اظهار کرد: استقبال عکاسان از برگزاری این نمایشگاه مطلوب بوده است و تاکنون ٢١ عکس به این نمایشگاه موضوعی ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این عکس‌ها نماز ظهر عاشورا را در شهر زنجان به تصویر می‌کشد، افزود: همچنین ٦ اثر نیز از فاطمه شکوری هنرمند زنجانی در قالب تصویرگری به دبیرخانه این همایش رسیده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور با عنوان «قنوت سرخ» برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه همزمان با اربعین حسینی و در فرهنگسرای امام خمینی دایر خواهد شد.

حیدری همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.