ترابیان: بازی با روسیه، اوکراین و فرانسه برای ملی‌پوشان زیر 20 سال در نظر گرفته شده است

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: از بازی با تیم‌های بزرگ فوتسال دنیا هراس نداریم و همیشه خواهان برگزاری دیدارهای سخت و پایاپای هستیم.

ترابیان: بازی با روسیه، اوکراین و فرانسه برای ملی‌پوشان زیر 20 سال در نظر گرفته شده است به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره برگزاری دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی زیر 20 سال و بزرگسالان فوتسال گفت: برگزاری این بازی‌ها به کادر فنی کمک بسزایی می‌کند تا نقاط ضعف و قوت بازیکنان مشخص شود. نکته بسیار جذاب و مهمی که مربیان ایرانی فوتسال دارند این است که از بازی کردن با تیم‌های بزرگ دنیا هراس نداشته و همیشه خواهان برگزاری دیدارهای سخت و پایاپای هستند و این موضوع یکی از نقاط قوت ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال قرار است در آذر ماه به مصاف تیم‌های ملی فوتسال بزرگسالان و زیر 20 سال روسیه بروند. بازی کردن با تیمی که عنوان دوم جهان را دارد، کار راحتی نیست. روسیه یکی از حریفان سرسخت ما به شمار می‌رود و ما نیز از بازی با آنها استقبال می‌کنیم. برگزاری این دیدارها کمک می‌کند تا نقاظ ضعف تیم برطرف و نقاط قوت، تقویت شود. بازی با روسیه یک شانس بسیار بزرگ است که بازیکنان خود را آزمایش کرده و مورد محک قرار دهیم.

ترابیان در ادامه بیان کرد: در بهمن ماه نیز تیم ملی فوتسال اوکراین با دو تیم زیر 20 سال و بزرگسال خود به ایران می‌آید تا کادر فنی تیم‌ها مجددا عملکرد بازیکنان خود را زیر نظر داشته باشند. تیم اوکراین جزء 7 تیم برتر دنیا است و رقابت با این تیم از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه درباره اینکه تیم ملی زیر 20 سال نیازمند بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در این رده سنی است، گفت: این تیم نیاز دارد تا اردوهای مستمر و مسابقات دوستانه مختلفی را برگزار کند تا بازیکنان تجربیات لازم را به دست آورند. بر همین اساس در روزهای 14 و 15 فروردین ماه 1396 دو بازی تدارکاتی با تیم ملی زیر 20 سال فرانسه برگزار خواهیم کرد تا این تیم در روند مناسب قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: از اینکه میزبانی مسابقات دوستانه را در ایران بر عهده گرفتیم‌ایم، چند هدف داریم. ابتدا اینکه تماشاگران علاقمند  در سالن مسابقه حضور داشته باشند و از نزدیک هنرنمایی بازیکنان ایران را مشاهده کنند و به تشویق جوانان ایران که افتخار آفرین هستند، بپردازند. از طرفی دیگر سعی داریم که بازیهای دوستانه را در اقصی نقاط کشور برگزار کنیم تا همگان از زیبایی فوتسال لذت ببرند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار