آتش سوزی گسترده آتلیه عکاسی در خیابان دماوند/ یک آتش نشان در حین عملیات مجروح شد

یک آتش نشان در حین عملیات اطفای حریق اتلیه عکاسی در خیابان دماوند، مجروح شد.

آتش سوزی گسترده آتلیه عکاسی در خیابان دماوند/ یک آتش نشان در حین عملیات مجروح شدبه گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه در ساعت 13:25 دقیقه امروز به سامانه 125 توسط شاهدین اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 31، 60 و 19 به همراه گروه نجات 11 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان دماوند، نبش خیابان سعد اعزام شدند.

بنا به اظهار مرتضی بهروز مدیر منطقه شش عملیات آتش نشانی، در زمان کوتاهی به محل حادثه رسیدیم و مشخص شد که شعله های آتش همراه با دود غلیظی از شیروانی یک ساختمان دو طبقه به آسمان زبانه می کشد.

وی با اعلام این که کاربری این ساختمان، عکاسی و ساخت دکور بود، اضافه کرد: در بررسی اولیه معلوم شد که چندین نفر در داخل ساختمان و در میان دود و آتش گرفتار شده اند که آتش نشانان سریعا به 2 گروه تقسیم شده و گروهی به جستجو در ساختمان پرداخته و موفق شدند چهار نفر را سالم از ساختمان خارج کنند.

مرتضی بهروز ادامه داد: از سوی دیگر آتش نشانان پس ار قطع برق و گاز ساختمان با لوله های آبرسانی به میان آتش رفته و به سرعت شعله های آتش را خاموش و دود های جمع شده را از داخل ساختمان تخلیه کردند.

 مدیر آتش نشانی تصریح کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

گفتنی است در حین مهار آتش یکی از آتش نشانان از ناحیه گردن آسیب دید که بی درنگ به وسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار