سمنان؛

فعالیت 71 کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان

بیش از یک ‌میلیون و 200 هزار جلد کتاب در مخزن‌های این کتابخانه‌ها وجود دارد که تقریباً دو برابر تعداد جمعیت استان سمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان  با اشاره به لزوم ایجاد فرصت‌های مطالعه برای اقشار مختلف جامعه گفت: ازاین‌رو اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان به دنبال ایجاد کتابخانه‌های عمومی در مناطق روستایی پرجمعیت و زندان‌‌های این استان است.
علیرضا شاه‌حسینی افزود: در همین راستا نیز کتابخانه‌های مشارکتی در زندان‌های استان سمنان به‌منظور ایجاد فرصت‌های مطالعه برای زندانیان و مددجویان زندان‌های استان موردتوجه قرارگرفته است.
وی تصریح کرد:  روستاهای ده سلطان، خارتوران و مغان در استان سمنان با کمک خیران صاحب کتابخانه عمومی شدند و راه‌اندازی کتابخانه در ابراهیم‌آباد و نردین در شهرستان میامی این استان نیز در اولویت احداث کتابخانه عمومی قرار دارند.
شاه حسینی از احداث کتابخانه‌های مشارکتی در کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی، زندان و اداره ورزش و جوانان در استان سمنان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
وی با اشاره به فعالیت 71 کتابخانه عمومی و مشارکتی در این استان افزود: بیش از یک‌میلیون و 200 هزار جلد کتاب در مخزن‌های این کتابخانه‌ها وجود دارد که تقریباً دو برابر تعداد جمعیت این استان است.
انتهای پیام/ د
برچسب ها: کتابخانه ، عمومی ، کتاب ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.