قزوین؛

دوازده درصد تصادفات منجر به فوت در راه های روستایی

معاون عمرانی استاندار گفت : با پنج درصد ترافیک راه های روستایی ، دوازده درصد تصادفات منجر به فوت در این راه ها صورت می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فرخزاد با بیان اینکه درحال حاضر 12 هزار کیلومتر جاده در استان داریم افزود : تعداد تلفات در راه های روستایی چند برابر تلفات تصادفات در مسیر ها و جاده های شهری و برون شهری است.

وی افزود : به منظور ارتقای سطح ایمنی راه ها و جاده های شهری و روستایی استان ،پلیس راه  باید تیم های کنترلی خود را برای  پیشگیری و جریمه کامیون هایی که اضافه بار دارند  و در محور های استان تردد می کنند را افزایش دهد و نظارت و گشت این تیم ها را فعال تر کند.

وی افزود : پلیس راه باید با جدیت از تردد کامیون های معدنی  که دارای اضافه بار  بوده و با عبورو مرور در محورها و جاده ها بویژه راههای روستایی باعث تخریب این مسیرها و راه های ارتباطی می شوند جلوگیری و با آنها برخورد کند .

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که باید بدان توجه و رسیدگی شود مساله تفکیک حوزه استحفاضی بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی درباره راه ها و مسیرهای اطراف  و حومه شهر قزوین  است تا با بهسازی و ترمیم این مسیرها در عبور و مرور ماشین آلات و شهروندان بهبود حاصل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار