ابهام در برگزاری استقلال و صبا؛

توضیحات هراتیان درباره بازی استقلال و صبای قم

رییس مرکز پزشکی فیفا درباره برگزاری دیدار استقلال و صبا توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات هراتیان درباره بازی استقلال و صبای قمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در حال حاضر آلودگی هوا و معضلات آن به شکلی است که بر مسابقات فوتبال اثرگذار خواهد بود.

در شرایط فعلی اگر میزان آلودگی هوا بیشتر شود احتمال دارد مسابقات فوتبال در شهر تهران لغو شود.هم اکنون با توجه به آلودگی هوا برگزاری دیدار دو تیم فوتبال استقلال و صبا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 زهره هراتیان رییس مرکز پزشکی فیفا در ایران درباره آلودگی هوا و تاثیر آن بر مسابقات فوتبال گفت: ابتدا باید بگویم در صورتی که میزان آلودگی به عدد 200 برسد طبق برنامه کنفدراسیون آسیا می توانیم بازی را لغو کنیم

وی ادامه داد:تصمیم ما این است در صورتی که میزان آلودگی بیش از 200 باشد، تمامی مسابقات در شهر تهران لغو شود و این مسئله یک قانون است.

هراتیان افزود:البته همه چیز بستگی به شرایط مسابقه دارد اما اگر میزان آلودگی 190 باشد یعنی 10 تا پایین تر از مرز 200 باید بازی به تعویف بیفتد.از طرفی اگر میزان آلودگی 150 تا 170 تخمین زده شود در این صورت یک سری تمهیدات در سطح ناسالم باید رعایت شود که بر این اساس افراد آسمی و دارای مشکل قلبی و مسن به عنوان هوادار در ورزشگاه حضور پیدا نکنند، همچنین بازیکنان حتما واکسن آنفلونزا را زده باشند . بازیکنانی که نیز سابقه آسم دارند به طور حتم مربیان این مسئله را با پزشک در جریان بگذارند.

رییس مرکز پزشکی فیفا در پایان خاطر نشان کرد:از دیگر مواردی که در شرایط ناسالم در دستور کار قرار می گیرد قرار دادن اورژانس در کنار زمین و حضور پزشکان متخصص ریه خواهد بود که در شرایط میزان آلودگی 150 تا 170 این موارد قابل اجراست و باید بگویم این موارد در لیگ حرفه ای انجام می شود و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار