چابهار؛

نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی کشور در چابهار

نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی کشور در چابهار دانش آموخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،نخستین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی دریایی در کشور با دفاع از پایان نامه خود از دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار دانش آموخته شد.

حـسن مـجدی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی ورودی مهرماه 1393 این دانشگاه به عنوان نخستین دانش آموخته این رشته در دوره کارشناسی ارشد در کشور موفق به دفاع از پایان نامه خود با موضوع «شناسایی و اولویت بندی عوامل اثر گذار جهت ترغیب شرکت ها به صادرات از بنادر با فرآینده تحلیل سلسله مراتبی» شد.

دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به منظور انتقال دانش و مهارت و آماده سازی دانشجویان برای تصدی مشاغل مختلف حرفه ای مدیریت در سازمان ها و ارگان های مرتبط با حمل و نقل و بازرگانی دریایی اعم از دولتی و غیر دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری در شاخه های مختلف علوم و فنون حمل و نقل بین المللی تدوین شده است.

تدریس دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی از مهر 93 در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تنها برگزار کننده این دوره تخصصی در بین دانشگاههای کشور آغاز شده و تا کنون سه دوره در این مقطع پذیرش صورت گرفته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار