سعیدی: صحبتی در خصوص مربی و تمرینات تیم ملی نشده است

پاروزن ملی پوش روئینگ گفت: تاکنون هیچ صحبتی در خصوص مربی و تمرینات تیم ملی نشده است.

سعیدی: صحبتی در خصوص مربی و تمرینات تیم ملی نشده استسیاوش سعیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر به خاطر مسابقات قهرمان کشوری بانوان، تمرینات تعطیل است و تیم مردان هم اردویی ندارند اما من در هیات تهران تمرینات پاروکشی را به صورت انفرادی انجام می دهم .

سعیدی درخصوص رقابتهای حضور درتیم ملی بیان کرد: اگر برای انتخاب پاروزنان تیم ملی و ارنج شدن، رقابتی در پیش باشد شرکت خواهم کرد اما در خصوص مربی و تمرینات تیم ملی صحبتی نشده است.

وی افزود: پس از مسابقات قهرمان کشوری بانوان ،مسابقات مردان آغاز می شود. هر سال در این رقابتها حضور داشتم اما امسال شرکت نخواهم کرد زیرا باید مدعی ها شرکت کنند و اگر توانایی دارند وارد تیم ملی شوند. فعلا در خارج از فدراسیون تمرینات بدنسازی را انجام می دهم، به این خاطر که در فصل زمستان باید تمرینات قدرتی را انجام داد که با شروع فصل گرما وارد تمرینات سرعتی شد.

وی در خصوص شروع رقابتهای جهانی روئینگ گفت: زمان آغاز رقابتهای جهانی روئینگ از اردیبهشت ماه است اما از اعزام ها اطلاعی ندارم، البته بنده برای حضور در مسابقات جاکارتا اندونزی در سال 2017 آماده می شوم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار