اصفهان؛

هوای اصفهان تا چهار شنبه آلوده است

اصفهان تا چهارشنبه با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس پیش بینی هوا شناسی اصفهان گفت : تحلیل نقشه ها نشان می دهد از فردا روند شاخص ها رو به تضعیف باشد.

سیدان افزود: طبق آخرین آمار شاخص کیفی هوا در ایستگاه اندازه گیری باغ غدیر اصفهان، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون را با شاخص 162 نشان می دهد.

وی با اشاره به آخرین شاخص اندازه گیری غلظت ذرات معلق در هوا افزود : آخرین اطلاعات به دست آمده از میزان غلظت هوا تا ساعت 5 صبح امروز میزان 75 را نشان می دهد و این در حالی است که در ساعات پایانی شب گذشته میزان غلظت هوا تا 160 هم رسیده است.

کارشناس پیش بینی هوا شناسی اصفهان در خصوص پیش بینی هوا در روز سه شنبه اظهار کرد: پیش بینی ما نشان از جوی پایدار در استان اصفهان است و ادامه جو پایدار باعث می شود برای امروز هم همچنان شاخص ها نسبتا بالا باشد، ولی از بعدازظهر روز سه شنبه به تدریج یک موج ناپایدار به استان اصفهان نزدیک می شود.

سیدان اعلام کرد: در روز چهارشنبه و پنج شنبه ناپایداری هایی که از سمت غرب وارد استان می شود به تدریج باعث کاهش میزان ذرات آلاینده از روی شهر و مراکز صنعتی استان اصفهان شده و می توان امید داشت که این بحران آلودگی را تا یکی دو روز آینده پشت سر بگذاریم .

وی گفت : امروز شرایط ناسالم برای عموم پیش بینی شده و فردا بعد از ظهر فقط برای گروه های حساس ناسالم است ولی تا روز چهارشنبه و پنج شنبه میزان آلودگی کاهش یافته و تا آخر هفته با گرمتر شدن هوا میزان آلودگی کمتر می شود.

کارشناس پیش بینی هوا شناسی اصفهان وعده بارش را برای مناطق غربی استان داد و گفت: موج ناپایدار احتمال بارش باران و وزش باد را برای مناطق غربی به ارمغان می آورد و ثمره ی آن برای شهر اصفهان پاکی هوا دور شدن آلاینده ها است .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۳:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
همه ی شعرهارا داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۵
باسلام هنه چیز به لطف پروردگار وهمکاری مردم نیاز دارد.