آبادان؛

توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته فرهنگی با عنوان حجاب در شلمچه

بیش از ۲۰ هزار بسته فرهنگی با عنوان «حجاب» در شلمچه توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نعمت زاده قائم مقام ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این بسته های فرهنگی - آموزشی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند تهیه و میان زائران توزیع شد.

سید مرتضی نعمت زاده با اشاره به تهیه و توزیع پوسترهای اربعین در سطح منطقه شلمچه افزود: با هماهنگی های انجام شده مکانی برای حضور هنرمندان نقاش در منطقه شلمچه در موقعیتی پیش از سالن مسافری در نظر گرفته شده تا آنان با حضور در این مکان بتوانند از حماسه حضور مردمی آثار ارزشمند هنری خلق کنند.

وی همچنین با بیان اینکه پرچمها و بیرقهای فراوانی در مسیر زائران اربعین تهیه و نصب شده است، گفت: در حوزه رسانه نیز فضایی برای استقرار خبرنگاران همراه با تجهیزات و امکانات لازم فراهم شده است.

قائم مقام ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تشکیل جلسات متعدد کمیته اطلاع رسانی این ستاد افزود: در این فضا امکاناتی همچون لپ تاپ، خدمات اینترنتی، وایرلس و سایر خدمات جانبی در اختیار خبرنگاران فعال منطقه آزاد اروند قرار داده شد و آنان در کمترین زمان ممکن به ارسال اخبار مربوطه به راهپیمایی حماسی و بزرگ اربعین مبادرت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.