قزوین؛

اربعین حسینی در قاب تصویر شبکه قزوین

سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «با حسین تابی نهایت» اربعين سالار شهيدان را به سوگ مي نشيند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیردفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، این ویژه برنامه با هدف جریان سازی و تبیین فلسفه راهپیمایی اربعین از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

حسن اکبری گفت: این ویژه برنامه با دعوت از کارشناسان مذهبی استان به تشریح وقايع پس از عاشورا می پردازد تا این رویداد بزرگ اسلامی را برای مخاطبان تبیین کند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوی افزود: پخش نوحه خوانی و عزاداری، ارتباط با گزارشگران حاضر در کربلا برای انعکاس حضور میلیونی زائران حسینی سراسر کشور و استان قزوین از بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

اکبری خاطرنشان کرد: سیمای مرکز قزوین تا روز اربعین با پخش آیتمهای مناسبتی در خلال برنامه های «صبح بخیر قزوین» و «رنگ زندگی» حال و هوای رسانه استانی را بیش از پیش حسینی خواهد کرد و همچنین در شب اربعین نیز با پوشش تجمع عزاداران شهر اسفرورین، ارادت مردم این دیار به ساحت مقدس امام حسین(ع) را به تصویر می کشد.

ویژه برنامه «با حسین تا بی نهایت» به تهیه کنندگی مهدی احمدی و کارگردانی صادق قاسمی در شب اربعین به مدت 60 دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین حسینی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار