شهرکرد؛

شناسایی 42 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی

42 پروژه قابل واگذاری به بخش خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی واگذاری پروژه های عمرانی نيمه تمام استان به بخش خصوصی گفت: يک هزار و ۱۱۳ پروژه قابل واگذاری و غيرقابل واگذاری به بخش خصوصی در اين استان شناسايی شده كه اين تعداد پروژه ۱۳ هزار و ۷۰۰ ميليارد ريال ارزش دارند.

قاسم سلیمانی افزود: از اين تعداد ۴۲ پروژه، قابليت عرضه به بخش خصوصی را دارند كه اطلاعات آن به همراه مستندات، قوانين و دستورالعمل های مربوطه در سايت سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختياری قابل دستيابی است.

وی ادامه داد: واگذاری پروژه های نيمه تمام به بخش غيردولتی و خصوصی با رعايت قوانين و مقررات بايد تسريع شود.

سلیمانی اضافه کرد: دستگاه های اجرايی می توانند از طريق فروش املاک مرغوب و يا واگذاری به بخش خصوصی نسبت به تعيين تكليف پروژه های نيمه تمام خود اقدام كنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دعوت از سرمايه گذاران داخلی و خارجی به منظور واگذاری پروژه های نيمه تمام به آنان با هدف تسريع در تكميل و بهره برداری از اين پروژه ها بايد در دستور كار مسئولان دستگاه های اجرايی چهارمحال و بختياری قرار گيرد.

سلیمانی افزود: با تغيير كاربری برخی پروژه ها و ايجاد ارزش افزوده ناشی از فروش آن ها می توان نسبت به تأمين اعتبار لازم برای تكميل و بهره برداری از تعدادی پروژه های نيمه تمام در چهارمحال و بختياری اقدام كرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار