زنجان؛

اعزام بیش از هشت هزار زائر زنجانی به عراق

رییس اداره مسافراداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : ازاول آبان ماه تا کنون هشت هزار و 743 زائر زنجانی توسط ناوگان حمل ونقل مسافر استان زنجان به عراق اعزام شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حسین اسکندری رییس اداره مسافراداره کل راهداری وحمل ونقل  جاده ای استان زنجان بااعلام این خبرگفت: این تعداد زائر با 245دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام شده اند.
اسکندری افزود : با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از هزارزایرنیز با 27 دستگاه مستقیم به نجف اشرف اعزام شدند.
وی یادآورشد: عموم مردم باید دراین ایام  برای سفر های خود برنامه‌ریزی داشته باشند؛ چراکه سرویس‌های استان به مناطق مختلف کشور به جز استان ایلام ممنوع است.
رییس اداره  کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد : مسافرین می توانند ازقطارهای فوق العاده ای که برای این منظوردرنظرگرفته شده است استفاده نمایند و این موضوع با نصب  بنرواطلاعیه درپایانه زنجان به اطلاع مراجعه کنندگان می رسد.
وی با بیان اینکه جلسات متعددکمیته‌های ستاد اربعین حسینی دراداره کل راهدار ی وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  تشکیل شده است، افزود: مسئولیت کمیته حمل و نقل و سوخت بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است و ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان زنجان  با تمام توان خود به زائران کربلای معلی خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: اعزام ، زائر ، زنجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.