حافظی در صحن شوراي شهر تهران:

شهرداری در تدوین بودجه سال آینده مناطق از نظر شورایاران استفاده کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: شهرداری در تدوین بودجه سال آینده مناطق از نظر شورایاران استفاده کند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت اله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش عملکرد ستاد هماهنگی شورایاری ها با بیان اینکه صرفا ساختار و تشکیلات شورایاری ها ایجاد شده است، گفت: باید به محتوای فعالیت و ظرفیت های شورایاری ها نیز بپردازیم.

وی با بیان اینکه از جایگاه کمیسیون سلامت تاکنون با شورایاری 9 منطقه جنوب شهر تهران جلسات مشترک برگزار شده است، اظهار کرد: بازدیدهایی نیز با همراهی شورایاران از سطح این مناطق صورت گرفته و از دیدگاه این افراد به مسایل و مشکلات محلات و مناطق جنوب شهر تهران پرداخته شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید شهرداری در تدوین بودجه سال آینده مناطق از نظر شورایاران استفاده کند، اعلام کرد: به جای اینکه شهرداری عنان اداره شهر را به پیمانکاران بسپارد بهتر است برای باقی مانده عمر مدیریتی خود این اختیار را به شورایاران تفویض نماید. 

حافظی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شورایاران زینت المجالس مدیریت شهری بوده اند، افزود: از شورایاران در همایش ها و نمایش ها دعوت می کنند و مورد تکریم قرار می گیرند اما باید پای صحبت این افراد نشست و مشکلات مردم از زبان آنها شنید و اراده ای برای  حل این مشکلات ایجاد کرد، اما این کار صورت نمی گیرد. همچنین دعوت از این افراد و حضور آنها در جلسات شورا صرفا برای رفع تکلیف شورا بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار