قزوین؛

امضای تفاهم نامه همکاری

استانداری قزوین و کمیته امداد برای خدمت رسانی بیشتر به نیازمندان درحوزه اشتغال زایی و ساخت مسکن روستایی تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت : در این تفاهم نامه بر احداث یک هزارو 200  مسکن شهری و روستایی برای مددجویان کمیته امداد  و رفع مشکلات بیکاری آنها و زنان سرپرست خانوار تاکید شده است .

وحید میرزایی بافتی افزود : رفع موانع ایجاد و توسعه طرح­ های اشتغال ­زا، همکاری و تعامل برای ارائه آموزش­ های مهارتی و کارآفرینی به افراد مستعد ، پیگیری جذب حداکثری منابع قرض ­الحسنه بانک ­ها برای ایجاد اشتغال گروه­ های هدف، کمک به بازاریابی و فروش محصولات طرح­ ها  و کمک به تأمین مسکن مددجویان تحت­ حمایت  سرفصل های تعهدات مشترک دو طرف  قرارداد است.

به گفته ی مدیرکل کمیته امداد استان ، در این تفاهم نامه استانداری قزوین متعهد شده است تا برای پیگیری تأمین ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض ­الحسنه بانکی از محل منابع قانون بودجه و سایر منابع متمرکز بانک ­ها برای  تأمین بخشی از منابع مورد نیاز اجرای طرح ­های اشتغال­ زایی مددجویان و افراد نیازمند غیرتحت­ حمایت کمیته امداد قزوین اقدام کند.

انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار