آبادان ؛

تردد یک میلیون و 400 هزار نفر از 3 مرز ایران به عراق

امکانات در کشور عراق 2برابرافزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دانایی سفیر ایران در عراق با تاکید بر اینکه امکانات در کشور عراق به دو برابر افزایش یافته است، گفت: تاکنون حدود یک میلیون و 400 هزار زائر از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به عراق تردد کرده‌اند.

حسن دانایی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با تاکید بر اینکه کارهای انجام گرفته در دو کشور ایران و عراق به صورت مشترک و متحد بوده است، افزود: با توجه به این اجتماع میلیونی، امسال در مرز با کمترین مشکلات مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون حدود یک میلیون و 400 هزار زائر از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه به عراق تردد کردند، گفت: همه زائران سلامتی کامل دارند و در هیچکدام از شهرها حادثه‌ای نداشتیم.

سفیر ایران در کشور عراق با تاکید بر اینکه امیدواریم در آینده نیز مشکل خاصی پیش نیاید، افزود: در روزهای گذشته تو تصادف در مسیر زائران انجام گرفت که در آن دو زائر جان خود را از دست دادند و زائر دیگری مصدوم شد.

وی با تاکید بر افزایش دو برابری امکاناتی چون اسکان، درمان، تغذیه و... در کشور عراق، خاطرنشان کرد: عراق با ایجاد امکانات به عنوان میزبان واقعی است و ایران نیز با این نگاه که نباید با دست خالی به مهمانی عراقی‌ها برود، امکاناتی را در این کشور فراهم کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.