مشهد؛

خریدتضمینی ۲هزارتن شیرخام از دامداران‌گنابادی

رئیس اداره تعاون‌روستایی گناباد گفت: طی ۲ ماه اخیر ۲ هزار تن شیرخام به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دامداران گنابادی خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمهدی رضازاده با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مطالبات دامداران به آنها پرداخت شده است افزود:وظیفه اصلی سازمان تعاون‌روستایی، تنظیم بازار محصولات کشاورزی و دامی است و در این راستا اداره تعاون روستایی گناباد در حال رصد قیمت اقلام زراعی و دامی می‌باشد تا از تولیدکنندگان این محصولات درصورت نیاز حمایت کافی صورت گیرد.

وی گفت: باتوجه به اینکه عمده محصولات تولیدی گناباد در حوزه دامی می‌باشد لذا تمرکز اداره تعاون روستایی بیشتر بر تامین نهاده‌های مورد نیاز دامداران برای تولید محصولات دامی و کمک به فروش محصولات دامی است.

رئیس اداره تعاون‌روستایی گناباد با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تن شیر خام در گناباد تولید می‌شود، گفتد: یکی از بسته‌های حمایتی سازمان تعاون روستایی کشور که برای اولین بار در گناباد رخ داد و سبب ایجاد تعادل در قیمت شیر در شهرستان شد، خرید تضمینی روزانه حدود ۳۰ تن شیر خام از دامداران شهرستان و تبدیل آن به پنیر در کارخانه پگاه کاخک بود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار