شهرداری فومن حریف ناشناخته ای است

دایی:مسئولان فکری به حال آلودگی هوا کنند/همه جوره با پرسپولیس راه آمدم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم شهرداری فومن حریف ناشناخته ای است و به سختی چند بازی این تیم را آنالیز کردیم.

دایی: شهرداری فومن ناشناخته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با شهرداری فومن اظهار کرد: تیم شهرداری فومن حریف ناشناخته ای است و به سختی توانسته ایم تعداد کمی از بازی های این تیم را ببینیم و آنالیز کنیم. 

به طور حتم این تیم می تواند برای ما مشکل ساز شود بر این اساس باید با تمرکز بالا مقابل این تیم حاضر شویم. 

وی در ادامه عنوان کرد : قصد داریم با تمرکز مقابل این تیم بازی کنیم و شروع خوبی قبل از لیگ داشته باشیم  در نهایت به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یابیم. 

دایی در مورد آلودگی هوا تصریح کرد : در حال حاضر تنها بحث بازی کردن در این هوای آلوده مطرح و ما در این هوا صبح و عصر تمرین می‌کنیم و کسی به فکر سلامتی ما نیست. فقط باید سرمان را پایین بیندازیم و طبق برنامه اعلام شده بازی کنیم. 

آقای گل جهان افزود : مسائلی است که مجبور به انجام آن هستیم و جبر بر آنها حاکم است و این هم یکی از آنهاست. در این هوای آلوده 3 ساعت تمرین می‌کنیم البته تمرین و بازی ما 120 دقیقه یا 90 دقیقه است طول می کشد اما باید فکری به حال عموم مردم کرد، آلودگی هوا چندین سال است که مشکل‌ساز شده است. خیلی مردم از آلودگی هوا ضرر می‌کنند و صدمه دیده‌اند. باید فکری اساسی داشته باشیم. این همه ماشین تولید و وارد تهران کردیم که تبدیل به پارکینگ شده است، مسیر 10 دقیقه‌ای را باید یک ساعت و نیم برویم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: از آن طرف بی‌رویه برج ساخته‌ایم و ماشین تولید می‌کنیم. شرکت‌های خودروسازی ما چقدر ماشین تولید کرده‌اند. این ماشین‌ها کجا می‌روند؟ کیفیت بنزین را هم که می‌دانید. با تعطیل کردن چیزی درست نمی‌شود باید فکری اساسی برای شرایط زندگی کرد. با مسکن این مشکل درمان نمی‌شود.

دایی در مورد شکایتش از باشگاه پرسپولیس گفت: ممنون هواداران پرسپولیس هستم آنها همیشه من را مورد لطف خود قرار داده‌اند. ما هم سعی می‌کنیم تیم نفت را طوری تغییر دهیم که هم در جام حذفی و هم در لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رفتار مدیران پرسپولیس باعث شده که من چنین کاری را انجام دهم و شکایت کنم. اکنون حداقل 15 نامه برای آقایان نوشته‌ام. از جیب خودم هم پول داده‌ام،همه می‌دانید من با چه وضعیتی از پرسپولیس بیرون آمدم. 

وی تصریح کرد: دوست داشتم همه چیز صلح‌آمیز تمام شود و از طلب‌هایم گذشتم، حداقل پول مالیات را بدهند. چک مالیات مربوط به سال 93 است از آن سال تا امروز چک مالیات را یک سال است که پرداخت نکرده‌اند ، کلی مکاتبه با باشگاه داشته‌ایم اما کسی در پرسپولیس جوابگو نیست و پا جلو نمی‌گذارد. اداره مالیات پولش را می‌خواهد. من از پرسپولیس شکایت نکردم از مدیرانی که باید این باشگاه را ساماندهی کنند، شکایت کرده‌ام.

وی ادامه داد : اگر فردا من ممنوع‌الخروج ‌شوم چه کسی جوابگوست؟تاکنون کسی از مسئولان پرسپولیس پاسخگوی این موضوع نبوده است. حداقل مالیات من را بدهند. باشگاه پرسپولیس از سامانه پیامکی پول خوبی دریافت کرده است بنابراین حق کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند را بدهند. از این سامانه پیامکی سه برابر هزینه باشگاه نفت به آنها پول رسیده است. چرا حق و حقوقم را نمی‌دهند؟ شما راه حل دیگری جلوی پای من بگذارید. با عملکرد این مدیران است که این مسائل پیش می‌آید. کپی چک‌هایشان را دارم. تمام نامه‌هایی که نوشته‌ام را داریم. به کمیته انضباطی هم نامه نوشته‌ایم و گفتیم که چگونه خیلی راحت شکایت‌مان را پس می‌گیریم اما کسی نمی‌آید در مورد این مسائل صحبت کند.از ما یک هفته وقت خواستند اما 5 ماه است جواب من را نداده‌اند. وظیفه‌شان را در قبال پرسپولیس انجام دهند اما برخی دوست ندارند همه چیز با آرامش تمام شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازی ایران و سوریه در زمین ناهموار گفت: زمین به ضرر تیم ما بود. بازیکنان ما خیلی بالاتر از حریف بودند ، شرایط نامساعد زمین کار را برای تیم ملی ما دشوار کرد. یک بازی از شهرداری فومن با داماش را آنالیز می‌کردم شرایطش مثل بازی ایران و سوریه بود، بزن زیرش بود.به غیر از این کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم. 

دایی در مورد وضعیت مسائل غیرفنی تیم نفت بیان کرد: اوضاع غیرنفتی تیم نفت اینگونه است که فقط به ما قول می‌دهند. تا الان فقط وعده شنیده‌ایم. تا امروز 20 درصد به ما پول داده‌اند که نسبت به تمام تیم‌های لیگ برتری کمترین پرداختی را داشته‌ایم. قرار بود هفته قبل پول تزریق شود که پرداخت نشد. یک هفته از ما وقت خواستند و قرار بود امروز واریزی داشته باشیم. خیلی از مسائل هست که نمی‌توانم اینجا بگویم. شرایط ما سخت بوده است. 

وی در مورد اینکه چقدر می‌خواهد خودش را خرج بازیکنان کند، گفت:حرف‌تان درست است. برای من تجربه شده که دیگر خودم را مقابل بازیکنم خراب نکنم.سال قبل در صبا از جیبم و به بازیکنان پول قرض دادم اما یک نفر نمی‌گوید از جیبت پول داده‌ای. تولیدی من یکسال در اختیار صبا بوده است و همه جوره به آنها امکانات داده‌ایم اما پولم را نداده‌اند. 40درصد طلبم از باشگاه صبا باقی مانده است. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به برخی تقدیرها از پیشکسوتان خاطرنشان کرد : یک مسئله اجتماعی وجود دارد که به فوتبال‌مان هم سرایت کرده است. متاسفانه زمانی که یکی از بزرگان مریض می‌شود یا فوت می‌کند عزیز می‌شود. وقتی کسی زنده و سرحال است قدرش را نمی‌دانیم. متاسفانه این مسائل وجود دارد و فقط  زمانی که اتفاقی می‌افتد به یادش هستیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار