مشاور ترامپ: احداث دیوار مکزیک و وضع قوانین سرسختانه علیه مسلمانان در دستور کار دولت آینده است

کریس کوباک در مصاحبه‌ای گفت تیم ترامپ قصد دارد احداث دیوار مکزیک را در اسرع وقت آغاز کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، یکی از مشاوران دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – که مخالف سیاست‌های مهاجرپذیری این کشور است، گفت دولت جدید آمریکا ساخت دیوار در مرز مکزیک در اسرع وقت را در اولویت خود قرار خواهد داد. وی گفت در اجرای این طرح، دولت منتظر اجازه کنگره نخواهد ماند.

"کریس کوباک" – یکی از مقامات ارشد ایالت کانزاس که در تصویب قوانین سرسختانه علیه مهاجرت در آمریکا فعالیت داشته است – در مصاحبه‌ای گفت مشاوران ارشد ترامپ همچنین بررسی پیشنهادی مبنی بر ایجاد فهرستی از نام‌های مسلمانان مهاجر به آمریکا را در دستور کار دارند.

کوباک که گفته می‌شود یکی از اعضای کلیدی در تیم انتقال قدرت ترامپ است، می‌‌گوید در 2 یا 3 ماه گذشته، با چندین نفر از مشاوران ترامپ درباره مسئله مهاجرت گفتگو کرده است.

با این‌حال، تیم انتقال قدرت ترامپ درباره نقش احتمالی کوباک در این مسئله اظهار نظری نکرده است.

در رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ تبلیغاتش را بر پایه احداث دیواری در مرز آمریکا و مکزیک برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی بنا کرده بود. وی همچنین تعهد کرد درباره 11 میلیون مهاجر غیرقانونی که در آمریکا زندگی می‌کنند اعمال قانون خواهد کرد. وی همچنین گفته بود پس از رسیدن به مقام ریاست جمهوری، برای مسلمانانی که قصد ورود به خاک آمریکا را دارند شرایط سختی وضع خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار