سمنان;

کشف تریاک جاساز شده در کامیون

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت در عملیات مشترک پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان 342 کیلو تریاک جاسازی شده در یک دستگاه کامیون کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح الامین قاسمی افزود : در پی تحقیقات گسترده و کار اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان، چگونگی انتقال یک محموله بزرگ مواد در سیستان و بلوچستان مشخص شد.
وی با اشاره به انجام هماهنگی لازم با مرجع قضایی خاطرنشان کرد : عملیات دستگیری سوداگران مرگ با همراهی و هم افزایی موثر ماموران انتظامی این استان به مرحله اجرا درآمد.
وی با اعلام توقیف 2 دستگاه خودرو در این راستا در حوالی شهر زاهدان ادامه داد : در این عملیات 342 کیلو تریاک جاسازی شده در یک دستگاه کامیون کشف شد.
سردار قاسمی از دستگیری هر سه عضو این باند خبر داد و افزود: علاوه بر کار اطلاعاتی پلیس سمنان، یک تیم عملیاتی از استان با همکاری مطلوب پلیس زاهدان موفق به کشف این محموله شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر استمرار برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان موادمخدر، به تدوین و اجرای طرح جامعی در همین خصوص اشاره و اضافه کرد : جلب مشارکت عموم شهروندان و همراهی و همکاری کامل دستگاه ها و نهاد ها در این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
انتهای پیام / ه
 
برچسب ها: کشف ، موادمخدر ، در کامیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار