قم؛

مراسم اجتماع عظیم عزاداران حسینی درمسجدمقدس جمکران

اجتماع عظیم عزاداران حسینی در روز اربعین حسینی همراه با تشییع پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

     
 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مراسم اجتماع عظیم عزاداران حسینی در مسجد مقدس جمکران با عنوان «مع امام منصور» در روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.
 
این ویژه برنامه‌ با حضور خیل کثیری از عزاداران حسینی  در روز اربعین از ساعت ۱۵:۳۰ با تشییع پیکرهای شهدای مدافع حرم از میدان آل یاسین واقع در بلوار پیامبر اعظم(ص) آغاز و به طرف مسجد مقدس جمکران ادامه خواهد یافت.
 
پس از تشییع پیکر شهدا تا صحن جامع مهدوی در مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی قمی از اساتید حوزه علمیه به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس حاج رضا عاصی به مداحی و ذکر مصیبت سید الشهدا(ع) خواهد پرداخت.
 
معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این ویژه برنامه‌هایی برای اقشار مختلف مردم تدارک دیده که در صحن‌ها و رواق‌های این مکان مقدس به اجرا خواهد رسید.
 
برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط خادمان این مکان مقدس و ارائه خدمات رفاهی به عاشقان امام زمان(ع) نیز در این روز به همت خادمان بخش‌های مختلف مسجد مقدس جمکران صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار