بسیج مردمی عراق: به زودی مسیر تلعفر-رقه به روی داعش بسته می‌شود

سخنگوی بسیج مردمی عراق در تلعفر اعلام کرد نیروهای ویژه بسیج مردمی به سمت راه ارتباطی تلعفر - رقه حرکت کرده و طی دو تا سه ساعت آینده این مسیر مهم به روی تروریست ها بسته خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سخنگوی بسیج مردمی عراق در تلعفر به خبرنگار شبکه العراقیه گفت، یگان سوم نیروهای ویژه بسیج مردمی به سمت راه ارتباطی تلعفر - رقه حرکت کرده و دو تا سه ساعت آینده این مسیر مهم به روی تروریست ها بسته خواهد شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی العراقیه، دانیال قاسم گفت، ما هم اکنون در یکی از ورودی های فرودگاه تلعفر قرار داریم. این فرودگاه روز گذشته آزاد شد. امروز نیروهای بسیج مردمی عراق به پاکسازی کامل این فرودگاه از تله های انفجاری پرداختند. گروه (تکفیری - صهیونیستی) داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مردمی این فرودگاه را به طور گسترده مین گذاری کرده است. 

سخنگوی بسیج مردمی در تلعفر در این باره گفت، نیروهای ما همه عناصر تروریستی داعش را که در فرودگاه تلعفر و اطراف آن سنگر گرفته بودند از بین بردند. هم اکنون نیروهای ما بر این فرودگاه و اطراف آن به طور کامل تسلط دارند. همچنین یگان سوم نیروهای ویژه بسیج مردمی به فرماندهی «ابو تراب» به سمت راه ارتباطی تلعفر - رقه حرکت کرد. انشاء الله در دو تا سه ساعت آینده این مسیر مهم به روی تروریست ها بسته خواهد شد. لحظاتی پیش یکی از عناصر تکفیری داعش قصد داشت با خودروی بمب گذاری شده مانع پیشروی نیروهای ما شود، ولی خودرو این تکفیری هدف قرار گرفت و منهدم شد.

معاون نیروی بسیج مردمی ترکمان های عراق درباره عملیات تلعفر گفت، عملیات در محور تلعفر با افزایش کار اطلاعاتی و امنیتی آغاز شد. ما اطلاعات دقیقی از عناصر داعش در داخل تلعفر داریم و این مسئله برای جلوگیری از تلفات افراد غیر نظامی بسیار مهم است. ما تلاش می کنیم کمک های بشروستانه را به مردم تلعفر برسانیم. 

وی در ادامه افزود: گروه داعش تلاش می کند از هر ابزاری برای جلوگیری از پیشروی نیروهای بسیج مردمی استفاده کند، ولی نیروهای مجاهد ما آماده پاسخگویی به هرگونه اقدام داعش است.َ

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار