بيانيه همسر مرحوم پورحيدری در آستانه ديدار استقلال

شجاعی همسر مرحوم پورحيدری در آستانه ديدار تيم استقلال بيانيه ای را صادر كرد .

بيانيه همسر مرحوم پورحيدری در آستانه ديدار استقلالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  فریده شجاعی همسر مرحوم پورحيدري  در آستانه دیدار استقلال مقابل صبای قم در جام حذفی بیانیه ای صادر کرد.

شجاعي اظهار داشت :روز از آن جمعه نحس که نفس "منصور" از کنار ما و استقلال رفت تا این جمعه که تیم محبوبش دوباره وارد مستطیل سبز می شود می گذرد؛ سخت ترین روزهایمان با گرمای نفس شما و همدلی تان دنبال شد. منصور نبود اما خانواده فوتبال چنان پررنگ بودند که نگاهمان به هر طرف چرخید جز یاد "پدر" چیز دیگری ندیدیم و نشنیدیم.

وي افزود :حالا که منصور عزیزمان نیست، سخت است برایمان ندیدن قامت تکیه کرده اش به نیمکتی که قرار است مثل همه این روزهای سخت دو هفته اخیر، این بار نه خودش که عکس یادگاری اش جایش را پر کند... این بار فوتبال هم مثل ما، از منصور فقط دیگر یادش را به خاطر خواهد آورد و آن لبخند دلنشین و پدرانه درون قاب عکس.

همسر مرحوم پورحيدري بيان كرد :تمامی این روزهای سخت با حضور گرم همه شما، از وزیر محترم ورزش گرفته تا مسئولان، نهادها، هواداران عاشق استقلالی و پرسپولیسی و خانواده بزرگ فوتبال در کنارمان گذشت اما فردا، دوباره روز استقلال است و روز منصور... منصور عاشق استقلال بود و عاشق سربازان تیمش که جنگیدن تحت هر شرایطی را خوب می دانستند، فردا، سرباز روز جمعه استقلال باشید و برای پیروزی تیم و لبخند منصور که این بار، نه در کنارمان که از بالا برایتان کف می زند بجنگید... فردا را به یاد منصور دوباره آبی کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار