فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

از صدور 19 هزار گذرنامه تا بازگرداندن 3 هزار زائر خارجی بدون ویزا

سه هزار و 137 تبعه بیگانه که مجوز خروج از کشور را نداشتند، شناسایی و به پایتخت بازگردانده شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان‌اللهی از صدور بیش از 19 هزار گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه سال‌جاری تاکنون بیش از 19 هزار گذرنامه برای زائران اربعین و حدود یک‌هزار مجوز تردد برای مشمولان وظیفه صادر شده است.
 
امان‌اللهی در حاشیه بازدید از موکب‌های سطح استان از انجام هماهنگی‌های لازم برای تأمین امنیت زائران اربعین و روان‌سازی ترافیک خبر داد و افزود: خوشبختانه تاکنون برای هیچ‌کدام از زائران مشکلی رخ نداده است.
 
وی تاکید کرد: تمامی توان و ظرفیت استان کرمانشاه بکار گرفته شده تا زوار چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت با خیال راحت تردد کنند و امکانات لازم نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات گذرنامه، هماهنگی‌های لازم با سرکنسولگری عراق در استان برای صدور به‌موقع ویزا انجام شده است و مأموران ادراه گذرنامه نیز تا زمان مراجعه زائران در محل کار خود حضور خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه اتباع خارجی تنها از مرز شلمچه اجازه عبور از مرز را دارند، تصریح کرد: طی چند روز گذشته سه هزار و 137 تبعه بیگانه که بدون مجوز قصد خروج از کشور را داشتند، توسط عوامل انتظامی شناسایی و به پایتخت بازگردانده شدند.
 
وی ادامه داد: برای آن‌دسته از مشمولان وظیفه‌ای که قصد سفر به کربلای معلا را دارند، از ابتدای مهر ماه تا به امروز نزدیک به یک‌هزار مجوز تردد صادر شده است و با همکاری خوب دهیاران محله با عوامل پلیس‌راه استان و نیز رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، از زمان آغاز طرح ترافیکی ویژه اربعین تصادفات فوتی به میزان 100 درصد و تصادفات جرحی 75 درصد کاهش داشته است.
 
این مقام ارشد انتظامی از تردد سه هزار و 774 دستگاه اتوبوس از 20 آبان ماه تا صبح امروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر تردد اتوبوس به سمت ایلام از هر 2 مسیر حمیل و قلاجه ممنوع شده است و رانندگان باید از مسیرهای تعیین شده زائران را به مرزهای چزابه و شلمچه برسانند.
 
به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، سه هزار و 137 نفر از اتباع بیگانه که قصد داشتند بدون گذرنامه و روادید از کشور خارج شوند، به پایتخت بازگردانده شدند و یک‌هزار و 119 نفر از اتباع بیگانه دارای مجوز برای حضور در مراسم اربعین حسینی توسط ماموران انتظامی استان به مرزهای شلمچه هدایت شدند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.