با تمهیدات اندیشیده شده؛

مرز شلمچه در آرامش کامل است

رفت و آمد زائران در مرز شلمچه با هماهنگی‌ شهرداری تهران و مسئولان خرمشهر با نظم کامل انجام می‌شود و زائران برای عزیمت به سمت کربلا و بازگشت از کربلا به شلمچه در آرامش کامل به سر می‌برند.


مرز شلمچه در آرامش کامل استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ستاد خبری مستقر در مرز شلمچه، تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار نفر از مرز شلمچه خارج شده‌اند و ۶۰ هزار نفر نیز از این مرز به داخل کشور باز گشته‌اند. 

درحالی‌که تنها دو روز دیگر و کمتر از 48 ساعت تا اربعین حسینی باقی مانده و عاشقان حسینی در حال عزیمت به کربلای معلی هستند با هماهنگی‌ها شهرداری تهران و مسئولان خرمشهر، رفت و آمد زائران در مرز شلمچه با نظم کامل انجام می‌شود و زائران برای عزیمت به سمت کربلا و بازگشت از کربلا به شلمچه در آرامش کامل به سر می‌برند. 

با تمهیدات اندیشیده شده به همت شهرداری منطقه ۶ امکانات موکب شهید همدانی برای استقرار زائران اباعبدالله الحسین(ع) کافی است و این موکب ظرفیت استقبال شبانه از ۳ هزار نفر و روزانه تا هفت هزار نفر را داراست. 

همچنین با توجه به برودت هوا و امکان بیماری زائران اربعین حسینی، درمانگاه مستقر در موکب شهید همدانی در آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی است .

گفتنی است با توجه به عزیمت تعداد قابل توجهی از هموطنان به کربلا و زمان بازگشت آن‌ها به کشور، موکب شهید همدانی تا چند روز پس از اربعین حسینی در مرز شلمچه مستقر خواهد بود تا به زائران خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار