لک: هدفمان قهرمانی در انتهای فصل است

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان: قهرمانی نیم فصل برای ما اهمیتی ندارد زیرا به این عنوان جامی نمی دهند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص بازی این تیم در مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: بازی بسیار سخت و حساسی بود و تاسیسات دریایی نیز از بازیکنان بسیار خوب بهره میبرد و با تمام توان و برای کسب 3 امتیاز در مقابل ما ظاهر شد، ما نیز در طول هفته تمرینات زیادی کرده بودیم و بازیهای این تیم را آنالیز کرده بودیم. خوشبختانه در کارهای دفاعی اصلا به تیم مقابل فضا ندادیم و توانستیم از روی یک ضربه ایستگاهی به گل اول برسیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان ادامه داد: بعد از به ثمر رسیدن گل اول ما تیم تاسیسات موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند و بعد از بازی خیلی پرفشار ادامه پیدا کرد، فکر می کنم نتیجه بازی عادلانه بود و امیدوار هستم بتوانیم در ادامه پر توان ظاهر شویم و نتایج خوبی بدست آوریم.

وی در مورد قهرمانی نیم فصل تیم گیتی پسند اصفهان افزود: ما همه هدفمان قهرمانی در انتهای فصل است و سعی می کنیم با تمرکز در پایان مسابقات نتیجه زحمات خود را ببینیم و قهرمانی نیم فصل برای ما اهمیتی ندارد زیرا به این عنوان جامی نمی دهند.

لک در پایان در خصوص دیدار حساس هفته آینده تیمش در مقابل حفاری اهواز گفت: حفاری جزء تیم های بسیار خوب لیگ است که البته در بازی های گذشته خود کمی نوسان داشته است، ما در این دیار میزبان هستیم و تمام توانمان به مصاف تیم حفاری می رویم و امیدوار هستم با حمایت هواداران بتوانیم علاوه بر افزایش اختلاف با تیم های پایین جدول جایگاه خود را مستحکم کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار