پرستاری که مورد تحسین وزیر بهداشت قرار گرفت

وزیر بهداشت با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از فداکاری های یک پرستار گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید حسن قاضی زاده هاشمی با انتشار عکسی از یک پرستا رکه دچار بیماری حاد کلیوی می باشد ضمن تشریح حال این پرستار از فداکاری های وی گفت و عنوان کرد در برابر این خدمت‌گذاران به ملت، می‌گویم، تا روزی که ما هستیم، محکم و استوار و درکنار هم به ملت شریف ایران خدمت خواهیم کرد و مزد خویش تنها از خدای بزرگ طلب می‌کنیم و بس.

قاضی زاده هاشمی نوشت:
"یک عکس، یک دنیا افتخار این عکس را یکی از همکاران برایم ارسال کرد و نوشت، ساعت شش و پنجاه دقیقه صبح است و خانم سبزی‌پور سوپروایزر شب بیمارستان شهید مدنی که به دلیل مشکل حاد کلیوی، آنژیوکت به دست دارد، بعد از دوازده ساعت کار، همچنان با خوشرویی پیگیر امور بیماران است.


چه می‌توان گفت در برابر این فداکاری‌ها، این ازخودگذشتگی‌ها و این عشق خدمت به هموطنان؟ آن‌هم از سوی افرادی که قریب به ده ماه است، کارانه‌های خود را به دلیل بدهی بیمه‌ها دریافت نکرده‌اند و باز هم مهربانانه بر آلام بیماران مرهم می‌گذارند.


و چه می‌توان گفت به آن اندک افرادی که طی سه سال گذشته ابزار دست قدرت طلبان و سیاست بازان شده‌اند و همت خود را صرف بدنام کردن جامعه پزشکی و پرستاری کشور کرده‌اند. همان‌ها که یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت را هدف تیرهای بی‌خردی و بی اخلاقی قرار داده و می‌دهند و بر این خیانت، نام افتخار می‌نهند؟


اینجانب یک بار دیگر از صمیم قلب به تمام همکارانم در سراسر کشور، خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم و به آنها که در برابر این خدمت‌گذاران به ملت، صف‌آرایی کرده‌اند، می‌گویم، تا روزی که ما هستیم، محکم و استوار و درکنار هم به ملت شریف ایران خدمت خواهیم کرد و مزد خویش تنها از خدای بزرگ طلب می‌کنیم و بس."


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
آقای دکتر هاشمی ناراحت نباشید کسانی که باید قدر شما و کادر بهداشتی و درمانی و دولت تدبیر وامید را بدانند زیاد هستن خداقوت
-
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
خداوند متعال هم تو این دنیا و هم تو اخرت اجرشون بده.
آخرین اخبار