آبادان ؛

انتقام گیری 2 دختر جوان با انتشار عکس های شخصی همدیگر

انتقام گیری 2 دختر جوان با انتشار عکس های شخصی همدیگر در شبکه های تلگرامی آنها را روانه زندان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دختر جوانی با مراجعه به پلیس فتای شهر آبادان از ماجرای انتشار عکس های مستهجن از خودش در شبکه های مجازی خبر داد.

این دختر به ماموران گفت: روز گذشته یکی از دوستانم چند عکس برایم ارسال کرد و ادعا کرد که آنها را در یکی از شبکه های تلگرامی دیده است .

بدین ترتیب تیمی ازماوران پلیس فتای آبادان دست به کار شده و با اقدامات فنی و پلیسی به دختر جوانی رسیدند.

این دختر پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت گفت: 6 ماه قبل پسر جوانی به خواستگاری ام آمد و قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما ناگهان پسر جوان از ازدواج با من پشیمان شد که فهمیدم عکس هایی که در یک جشن تولد زنانه گرفته بودم را یک نفر در شبکه های اجتماعی پخش کرده و خواستگارم با دیدن این عکس هایم از ازدواج با من صرف نظر کرده بود.

هیچ وقت نفهمیدم عکس ها را چه کسی پخش کرده تا اینکه هفته گذشته عکس هایم که در شبکه های تلگرامی پخش شده بود را در گوشی بهترین دوستم –دیدم و از همان روز به فکر انتقام گیری افتادم.

متهم دیگری گفت: ابتدا چند عکس از دوستم که در گوشی ام داشتم را انتخاب کردم و با فتوشاپ عکس های مستهجنی از او طراحی کردم و سپس آنها را در شبکه های مجازی پخش کردم.

بنا به این گزارش، متهم با دستور قاضی پرونده روانه زندان شد و دوستش نیز با توجه به شکایت مریم به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.