کرمان؛

پیش بینی برداشت 200 تن ماهی از استخرهای ریگان

مدیر شیلات جهاد کشاورزی ریگان گفت: امسال بیش از 200 تن ماهی از استخرهای پرورش ماهی در شهرستان کویری ریگان برداشت شود.

پیش بینی برداشت 200 تن ماهی از استخرهای ریگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  امین حمیدی ، مدیر شیلات جهاد کشاورزی ریگان با اشاره به اینکه شهرستان ریگان تک ‌محصولی است و کشاورزان در کنار باغ‌های خود به پرورش ماهی روی آورند ، اظهار داشت: در راستای شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کار پرورش ماهی در شهرستان ریگان در دستور کار جهاد کشاورزی ریگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ریگان 20 استخر پرورش ماهی احداث شده است که از این 20 استخر پنج استخر پرورش ماهی فعال هستند، افزود: از این تعداد بیش از 30 تن ماهی تا کنون صید شده است.

حمیدی خاطر نشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، امسال بیش از 200 تن ماهی از استخرهای پرورش ماهی در شهرستان کویری ریگان برداشت شود.

وی با اشاره به اینکه پرورش بچه ماهی در شهرستان ریگان انجام می‌شود، تصریح کرد: شهرستان ریگان تأمین کننده بچه ماهیان گرمابی استان کرمان است.

حمیدی با بیان اینکه این استخرهای پرورش ماهی آب آنها برای آبیاری باغ‌ها بسیار مقوی است، یادآورشد: فضولات ماهی سرشار از موارد مورد نیاز برای تقویت باغ‌ ها و مزارع است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار