قاضی زاده هاشمی در بوشهر:

ماندگاری پزشکان در مراکز محروم با اجرای تعهدات بیمه ای

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عمل بیمه ها به تعهدات خود باعث ماندگاری پزشکان در مناطق کم برخوردار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر؛  سید حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی  صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کم برخوردار خبرداد و اظهار داشت: برای تحقق این مهم جدا از حمایت‌های مقامات استانی و شهرستانی، توقع از بیمه‌ها می‌رود که به تعهدات خود عمل کنند.

وی با تاکید بر جلوگیری از تصویب قوانین جدید برای افزایش ماندگاری پزشکان در مناطق کم برخوردار افزود: پایداری قوانین در افزایش ماندگاری پزشکان در نقاط محروم می‌تواند اثرگذار باشد چراکه اگر هر روز قوانین جدیدی ظهور و بروز کند نمی‌توان برنامه‌ای برای ماندگاری پزشکان متخصص در نقاط کم‌برخوردار ارائه کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر تقویت نیروهای بومی متخصص در مراکز درمانی مناطق مختلف کشور گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 30 درصد پزشکان متخصص در بخش‌های مختلف در مراکز درمانی نقاط کم‌برخوردار به نیروهای بومی احتصاص می‌یابد.

هاشمی تاکید کرد: با اجرایی شدن این برنامه طی 10 سال می‌توان تمام نیروهای مورد نیاز مناطق محروم و کم‌برخوردار جذب کرد بگونه‌ای که هیچ کمبودی در این حوزه مشاهده نشود.

وی تاکید کرد: با اجرایی شدن این طرح نیروهای بومی تا 15 سال در منطقه خود خدمت می‌کنند که ضمن کاهش هزینه‌های درمانی خدمات به مردم مناطق مختلف افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.