ایلام؛

اربعین باشکوه ترین تجمع انسانی در جهان

امام جمعه ملکشاهی گفت: اربعین حسینی با تجمع 25 میلیون نفر از جمعیت مسلمان بویژه شیعیان باشکوه ترین تجمع انسانی در جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی اعلام کرد: در این روز ناب ترین جلوه های ایثار، بصیرت، عشق و ارادت شیعیان به سید و سالار شهیدان را به وضوح می توان مشاهده کرد.

وی از رسانه ها خواست در انعکاس این رویداد بزرگ به جهانیان تلاش کنند و افزود: این رویداد تاریخی بدلایل سیاسی و مغرضانه در رسانه های جمعی دنیا منعکس نشد در حالیکه کوچکترین تجمعی در دنیا که به نفع استکبار باشد با انعکاس خبری وسیع نمایش داده می شود.

حجت الاسلام امینی با اشاره به شور و شوق مردم در استقبال و پذیرایی از زائران حسینی تاکید کرد: در هر روز چند میلیون وعده غذایی بین زائران اربعین در 2 کشور ایران و عراق توزیع می شود که اکثر آن از سوی مردم تهیه و توزیع می شود.

وی در ادامه با اشاره به قطعنامه حقوق بشری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران افزود: این فاجعه آمیز است که کشورهای که بدترین جنایت ها ضد بشریت را انجام می دهند ما را به نقض حقوق بشر متهم کنند.

خطیب جمعه ملکشاهی اضافه کرد: تصویب چنین قطعنامه های مضحکی نشان دهنده عدم استقلال و ابزاری بودن این نهاد بین المللی است.

حجت الاسلام امینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم اصفهان مبنی بر بصیرت خواص گفت: بصیرت یعنی ولی شناسی، ولی یاری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است.

وی یاداور شد: دشمنی آمریکایی ها با ایران اسلامی یک امر ثابت است و هیچ فرقی نمی کند رئیس جمهوری این کشور چه کسی باشد لذا ما باید در مقابل دشمن یک سیاست واحد غیر قابل تغییر داشته باشیم.









 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اربعین ، مهران ، بدره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.