کرمانشاه؛

اتوبوس ها آماده جابجایی زائران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از استقرار اتوبوس های دیگر استان‌ها در پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی با بیان اینکه اتوبوس ها در راستای تسهیل بازگشت زائران اربعین به سایر نقاط کشور مستقر است اظهار داشت: راهداری و اکیپ‌های مستقر در سراسر استان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در بازگشت از سفر عتبات عالیات را دارند.


وی به هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور اشاره کرد و گفت: خواستار اعزام اتوبوس‌هایی از دیگر استان‌ها به کرمانشاه و استقرار آن‌ها در پایانه مسافربری شهید کاویانی برای انتقال زوار به سایر نقاط کشور شده‌ایم.

خسروی استقرار نیروهای این اداره در پایانه مسافربری شهید کاویانی به‌‌صورت شبانه‌روزی و پاسخ‌گویی به مراجعان در راستای عملکرد شرکت‌های مسافربری از دیگر اقدامات راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای تسهیل عبور و مرور زائران در بازگشت از عتبات عالیات به کشور است.

این مسؤول به استقرار ماشین‌های امداد خودرو برای خدمات‌رسانی و ایمن‌سازی جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی مستقر شده در طول مسیر آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار را دارند.

خسروانی با اشاره به بازدید از مجتمع‌های خدمات و رفاهی در طول مسیر بازگشت زائران، تصریح کرد: نیروهای حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در راستای روان‌سازی ترافیک مسیر بازگشت و همچنین ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، با نیروهای پلیس‌ راه همکاری لازم را دارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار