اهواز؛

اسکان بیش از10 هزار زائر در شوش

فرماندار شوش گفت:روند اسکان و خدمت رسانی به زائران کربلا در شهرستان شوش با بسیج امکانات در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا نجاتی فرماندار شوش افزود: این زائران در مدارس ، مساجد و حسینیه ها و سالن های ورزشی و نیز منازل بسیاری از شهروندان شوش اسکان یافتند.

وی بیان داشت:با توجه به انتقال بخشی از زائران اربعین حسینی از مرز مهران به سمت مرزهای استان خوزستان و همچنین آغاز بازگشت شمار زیادی از زائران از کربلای معلا تمهیدات لازم برای اسکان زائران در این شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار شوش افزود: به دلیل واقع شدن شوش در مسر تردد زائران به واسطه جاده ترانزیتی با تعطیلی مدارس این شهرستان در روز شنبه بیش از 80 واحد آموزشی برای اسکان زائران آماده شده است.

وی همچنین با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان شوش برای میزبانی زائران کربلا گفت:بیش از 200 شهروند شوشی نیز منازل خود را برای اسکان و پذیرایی از زائران آماده کرده اند.
فرماندار شوش همچنین از بسیج تمام ادارات و سازمان ها برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به افزایش روزانه تردد زائران از جاده ترانزیتی و محدوده شهرستان شوش برنامه ریزی لازم برای تامین نان ، سوخت ، آب آشامیدنی و اسکان زائران نیز فراهم شده است.

وی در ادامه به اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در روز اربعین در جوار حرم حضرت دانیال نبی (ع) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به میزبانی بیش از 100 هزار نفری مردم شوش در این مناسبت دینی و مذهبی تمهیدات لازم برای پذیرایی از زائرانی که از شهرهای مختلف استان خوزستان به شوش سفر می کنند اتخاذ شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.