سمنان;

باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

باند سه نفره قاچاق مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و سیستان و بلوچستان منهدم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت : باند سه نفره قاچاق مواد مخدر با همکاری پلیس این استان با استان سیستان و بلوچستان به کشف 44 کیلو هرویین و پنج کیلو شیشه در حوالی زاهدان منجر شد.
سردار روح الامین قاسمی افزود : ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان با اجرای کار اطلاعاتی گسترده به فعالیت اعضای یک باند قاچاق در شرق کشور پی بردند.
وی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی وبا همراهی مناسب ماموران انتظامی سیستان وبلوچستان عملیات دستگیری این باند آغاز شد.
وی تصریح کرد: در یک عملیات از قبل طراحی شده و هماهنگ، هرسه عضو این باند که در حال انتقال محموله موادمخدر به اصفهان بودند ،شناسایی و دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی وبرنامه ریزی های کلان صورت گرفته برخورد با سوداگران مرگ از همان مبدا به طور ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان بر نقش بی بدیل مردم در برخورد به موقع با سوداگران مرگ بر اعلام هرگونه خبر وگزارشی در خصوص فعالیت های مرتبط با تهیه وتوزیع قاچاق موادمخدر از سوی شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 تاکید کرد.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: انهدام ، باند ، قاچاق ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.