6 دروازه بان جوان برتر دنیا در فصل 17-2016

این گزارش به معرفی 6 دروازه بان جوان و برتر حال حاضر دنیا که می توانند حایگزین های خوبی برای کاسیاس، بوفون و چک باشند، می پردازد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در این گزارش 6 دروازه بان جوانی که می توانند آینده فوتبال را دگرگون کنند و حایگزین کسانی مانند بوفون ، پیتر چک و ایکر کاسیاس شوند معرفی می شوند.

1 . جان اوبلاک : دروازه بان 23 ساله تیم اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسلوونی که برای خودش نامی دست و پا کرده است. اوبلاک عملکرد بسیار خوبی را در تیم اتلتیکو از خودش به نمایش گذاشته به دروازه بان ثابت مادریدی ها تبدیل شده است. این بازیکن به عنوان بهترین دروازه بان زیر 23 سال اسلوونی نیز انتخاب شده است. او می تواند در آینده فوتبال به دروازه بانی مانند ایکر کاسیاس تبدیل شود.

2. جیانلوئیجی دوناروما : دروازه بان 17 ساله ای که به گفته مدیر برنامه هایش 170 میلیون یورو ارزش دارد. وی دروازه بان تیم ملی میلان ایتالیا است و در تیم ملی ایتالیا نیمکت نشین لوئیجی بوفون است. از این دروازه بان جوان به عنوان بوفون آینده فوتبال ایتالیا و جایگزین این دروازه بان در ترکیب تیم ملی این کشور نام می برند.او در آکادمی ناپولی پرورش یافته و از 14 سالگی به میلان پیوسته است.

3. جک باتلند : دروازه بان 23 ساله تیم استوک سیتی انگلیس و تیم ملی این کشور که با عملکرد بسیار خوبش تحلیل گران فوتبالی را تحت تاثیر قرار داده است. وی از زمانی که آسمیر بگوویچ به چلسی رفت، دروازه بان شماره 1 تیمش شده است. این دروازه بان امید تیم ملی انگلیس برای سنگربانی در آینده است.

4. ماتیا پرین : دروازه بان تیم جنووا ایتالیا و تیم ملی این کشور که علاقه خاصی نیز به بوفون دارد. وی 24 سال دارد و به علت فیزیک بدنی بسیار خوبش او را به عنوان یکی از امید های آینده فوتبال ایتالیا تلقی می کنند. در فصل پیش او میانگین بسیار خوب 4 بار نجات دروازه در هر بازی را از خودش به جا گذاشته بود.

5. سیمئونه اسکافت : شاید این دروازه بان 20 ساله هنوز اسمش بر سر زبان ها نیافتاده باشد، اما مطمئن باشید که یکی از آینده داران فوتبال در عرصه دروازه بانی است. این دروازه بان که ایتالیایی است در تیم اودینزه این کشور بازی می کند. او اعتماد به نفس بالا و ثبات بسیار خوبی در درون دروازه دارد.

6. انتونی لوپز : دروازه بان 25 ساله لیون فرانسه که از آکادمی جوانان این باشگاه به بزرگسالان رسیده است. این دروازه بان هموطن کریستیانو رونالدو و امیدوار است که در آینده تزدیک به به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی پرتغال انتخاب شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار