مشهد؛

ادامه روند کاهش دما در خراسان رضوی تا پایان هفته

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از ادامه روند کاهش دما در استان تا پایان هفته خبر داد.

ادامه روند کاهش دما در خراسان رضوی تا پایان هفتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد؛مرتضی اثمری گفت: کمینه دما در مناطق مختلف این استان در طول شبهای آتی به زیر صفر می رسد و در برخی نقاط به پایین تر از 10 درجه زیر صفر نیز کاهش می یابد.

وی افزود: کمینه دمای هوا در نواحی شمالی خراسان رضوی مانند شهرستانهای قوچان، درگز، کلات، نیشابور، مشهد و فریمان از 10 درجه زیر صفر نیز پایین تر می رود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افت دما و سردی هوا در خراسان رضوی تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه دارد.

اثمری گفت: بیشینه دمای امروز 30 آبان هوای مشهد به چهار درجه سلسیوس و کمینه آن در شب به پنج درجه زیر صفر می رسد.

وی بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری را نیز به ترتیب صفر و دو درجه زیر صفر اعلام و بیان کرد: دمای شبانه هوای این شهر نیز طی همین دو روز به ترتیب 8 و 10 درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

اثمری افزود: دیشب از شش شهرستان خراسان رضوی شامل فریمان، کلات، سرخس، چناران، مشهد و درگز بارشهای باران و یا برف گزارش شد، بارشها در روزهای آتی نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: بیشترین بارش در این مدت مربوط به شهرستان کلات با حدود چهار میلیمتر ثبت شده است.

نیشابور با دمای سه درجه زیر صفر و محولات با دمای 20 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.

در این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز از ایستگاه بردسکن با سرعت 72 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.