جابه‌جایی زائران با 2 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در مهران

مدیرکل دفتر شهری استانداری ایلام از جابه‌جایی زائران ورودی مرز مهران با 2 هزار و 200 دستگاه اتوبوس در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مرز مهران، مدیرکل دفتر شهری استانداری ایلام گفت:در 24 ساعت گذشته بیش از 2 هزار و 200 دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران و زوار از پایانه مرزی مهران به مراکز استان‌ها را انجام داده اند.

عبادالله باقری افزود: برای بازگشت زوار در مجموع 5 هزار و 400 دستگاه اتوبوس درون و برون شهری، زائران را به نقاط مختلف کشور جابجا می‌کنند.

وی اظهار کرد: به محض تکمیل ظرفیت هر دستگاه اتوبوس بلافاصله به سمت استان مبدا حرکت می‌کنند و بعد از رساندن زائران به مقصد، به استان ایلام باز می‌گردند.

به گفته وی این اتوبوس‌ها به طور مداوم در مسیر مهران به نقاط مختلف کشور تردد می‌کنند و در حال حاضر یک هزار و 500 اتوبوس بین شهری با استقرار در پایانه برکت آماده جابجایی و حمل و نقل زائران هستند.

وی در مورد اتوبوس‌های درون شهری هم اظهار کرد: 400 اتوبوس از پایانه مرزی زائران را به ترمینال برکت می رسانند که این تردد برای هر اتوبوس از پایانه مرزی به ترمینال برکت سه شیفت در هر روز است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.