بهروان: همیشه تعامل مثبتی با نصیرزاده و براتی داشته ایم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: همیشه با کمیته تدوین و مقررات فدراسیون فوتبال تعامل مثبتی داشته ایم و این امر هم در زمان نصیرزاده و هم در زمان براتی مشخص بوده است.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات امروز هوشنگ نصیرزاده مبنی بر این که با فشار اعضای کمیته مسابقات سازمان لیگ، احمدرضا براتی نتوانست مانع از اجرایی شدن آئین نامه مربوط به رقابت های لیگ برتر شود، توضیح داد: آئین نامه اجرایی مسابقات یک کتاب مفصل است. با توجه به محدودیت زمانی تصمیم گرفتیم تا قبل از انتشار این کتاب، دستورالعمل چهار تا پنج صفحه ای را از آئین نامه استخراج کنیم که این دستورالعمل به تایید اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ رسیده است.

وی افزود: پس از  این اقدامات، دستورالعمل مذکور برای اخذ تائیدیه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، به اسدی دبیر کل و کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون تحویل داده شد. نشستی هم با حضور اسدی، براتی، فتاحی و من تشکیل و با تعاملی سازنده این دستورالعمل بررسی و نهایی شد. نسخه نهایی آن هم برای اخذ تائیدیه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در اختیار اسدی قرار گرفت.

بهروان در ادامه تاکید کرد: در نشست مذکور هیچ فشار و بحثی وجود نداشت. تعامل بسیار سازنده و مثبتی بین ما و براتی و همچنین اسدی برقرار شد و در نهایت موارد مهمی چون بحث صعود و سقوط تیم های لیگ برتر و لیگ دسته اول، محرومیت های فنی و انضباطی در متن دستور العمل قرار گرفت. به هر حال بازهم تاکید می کنم تاخیر در روند اداری انتشار آیین نامه مسابقات، ارتباطی به رئیس کمیته تدوین مقررات ندارد. وی حتی نکات قابل توجهی هم در راستای تنظیم این دستور العمل به ما ارائه کرد. امیدواریم روند انتشار کتاب آئین نامه هم هرچه سریع تر انجام شود. البته پس از تصویب هیئت رئیسه دستورالعمل موجود در اختیار تیم های لیگ برتری، دسته اولی و هیئت فوتبال استان ها قرار می گیرد. 

وی با اشاره به تعامل همیشگی سازمان لیگ و کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: باز هم تاکید می کنم کمیته تدوین و تطبیق مقررات هم در زمان ریاست نصیرزاده و هم در زمان ریاست براتی، همکاری خوبی با سازمان لیگ داشته و نقش ویژه ای در تطبیق آئین نامه اجرایی سازمان لیگ با مقررات فیفا و AFC ایفا کرده است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد تاریخ  قرعه کشی برای تعیین میزبان دیدار سایپا- سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: فردا درخصوص این موضوع تصمیم گیری می کنیم و پس از مشخص شدن تاریخ برگزاری قرعه کشی با حضور اصحاب رسانه میزبان دیدار سپاهان- سایپا را تعیین می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار