"پوئم سمفونی" تختی توسط پسر رسول خادم ساخته شد

پوئم سمفونی تختی اثر پوریا خادم قطعه ای است که در چهار قسمت بر اساس ابعاد مختلف زندگی جهان پهلوان تختی ساخته شده است .

پوئم سمفونی تختی توسط پسر رسول خادم ساخته شد به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پوئم سمفونی تختی اثر پوریا خادم پسر رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و البته رئیس فدراسیون کشتی در 4 قسمت ساخته شده است که قسمت اول این پوئم سمفونی در واقع در مورد "جهان پهلوان تختی" بعنوان یك اسطوره پهلوانی است.

قسمت دوم در مورد "غلامرضا تختی" بعنوان یک قهرمان بزرگ كشتی در جهان و قدرت فن و بند و زوراوری این شخصیت ملی است. است.قسمت سوم راجع به ویژگی های شخصیتی " پهلوان تختی"، و ارتباط عمیق و عاطفی این قهرمان بزرگ با مردم است که از تختی یک پهلوان می سازد. اما قسمت چهارم مرگ "جهان پهلوان تختی" و مرثیه ای برای ایشان است.

این اثر توسط ارکستر فیلارمونیک پراگ، که یکی از بیست ارکستر برتر حال حاضر دنیا است، به رهبری استاد "علی رهبری" که یکی از برجسته ترین رهبران حال حاضر دنیا می باشند ، و به خوانندگی "محمد معتمدی " که از بهترین خوانندگان موسیقی کشورمان هستند، اجراء شد.

لازم به توضیح است توسط "ارکستر فیلارمونیک "چک و "استدیو اسمچکی" موسیقی فیلم هایی همچون هری پاتر، ایندیانا جونز، بن هور، گلادیاتور، دزدان دریایی کاراییب و برخی فیلم های معروف دیگر هالیوود ضبط شده و هنوزهم ضبط می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار