مراسم ترحیم فرزند پیشکسوت استقلال

صحبت های علی جباری درباره مراسم خاکسپاری فرزندش

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برگزاری مراسم فرزندش توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دختر علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال و فوتبال ایران صبح روز یکشنبه بعد از مدتها مبارزه با بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد. 

بعد از این اتفاق خانواده علی جباری در یک مراسم خانوادگی و بدون حضور اهالی ورزش خاکسپاری را انجام دادند.

شب گذشته نیز تعدادی از مسئولان سابق باشگاه استقلال به منزل جباری رفته و با او ابراز همدردی کردند.

از طرفی با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است روز چهارشنبه هفته جاری مراسمی از ساعت 15 تا 16:30 در مسجد حجت بن حسن عسکری(ع) واقع در خیابان سهروردی برگزار شود. 

علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در این خصوص اظهار داشت:با توجه فوت دخترم در نظر داشتیم طی یک مراسم خانوادگی خاکسپاری انجام شود تا بر این اساس دوستان در سرما به زحمت نیفتند.از طرفی به باشگاه استقلال هم اطلاع نداده بودم چرا که نمی خواستم زحمت بدم .اما با این وجود بعد از خاکسپاری دوستان زیادی از جمله قلعه نویی ،نکونام،اولیایی،نظری،امیری،منزوی ،برهانی ،خانواده پورحیدری،خانواده حجازی و خیلی دیگر از عزیزان زحمت کشیده بودند و به منزل ما آمدند که جا دارد از تمامی آنها تشکر کنم.

وی ادامه داد:همچنین افتخاری ،توفیقی ؛عبدالهی و اعضای هیئت مدیره طی تماس تلفنی جویای حال ما شدند که از تمامی آنها سپاسگزارم .حتی امروز نیز از باشگاه استقلال برای انجام کارها با من تماس گرفتند .با این وجود برای اینکه برخی دوستان خواستار حضور در مراسم بودند بر همین اساس چهارشنبه هفته جاری در مسجدی واقع در سهروردی مراسمی را در نظر گرفتیم تا دوستان گله مند نباشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار