کرمانشاه؛

کشتی آزاد کرمانشاه توان و لیاقت قهرمانی را داشت

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کشتی گیران آزاد و فرنگی کار استان در رقابت های قهرمانی کشور، گفت: با این حال از تیم آزاد انتظار بیشتری داشتم چرا که این تیم توان و لیاقت قهرمانی را در مسابقات داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدحسین محبی افزود: همه کشتی گیران ما در این تیم خوب ظاهر شدند و انگیزه و روحیه ای که داشتند در نهایت منجر به قهرمانی این تیم و صعود به دسته الف شد.

وی گفت: تیم آزاد کرمانشاه نیز با اول شدن در گروه خود به فینال صعود کرد اما متاسفانه یکسری بدشانسی ها و آسیب دیدن یکی دو نفر از کشتی گیران ما باعث شد نتیجه را به مازندران واگذار کنیم.

محبی خاطرنشان کرد: در دیدار فینال خیرالله قهرمانی و ارشک محبی دچار آسیب دیدگی بودند و بهروزی راد دیگر کشتی گیر ما نیز در یک غافلگیری و در حالی که از حریف خود پیش بود در هنگام اجرای فن، ضربه شد.

رییس هیات کشتی کرمانشاه همچنین با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای جوانگرایی در تیم های کشتی کرمانشاه، گفت: تیم های آزاد و فرنگی استان با میانگین سنی 22 سال در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور حضور یافتند و کشتی گیرانی مانند خیرالله قهرمانی، بهزاد بهروزی راد و ارشک و یدالله محبی از رده سنی نوجوانان و جوانان به تیم بزرگسالان آمده اند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشتی ، آزاد ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.