ایلام؛

ترافیک از مرزها به سمت کشور روان است/ بازگشت بیش از یک میلیون زائر

جانشین فرمانده ناجا گفت: ترافیک از مرزها به سمت مرکز کشور روان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه بیش از یک میلیون زائر از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران به کشور بازگشته‌اند، اظهار داشت: این تعداد زائر، بیش از 50 درصد زائران را شامل می‌شود.

وی گفت: همچنان ورود زائران به مرزها پرحجم و پیوسته است، امسال زائران با مدیریتی که در سفرشان انجام دادند، زودتر راهی عتبات عالیات شدند و بازگشت‌شان نیز مدیریت شده بود.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند، گفت: تمهیدات لازم برای انتقال این زائران از مرزها به پارکینگ خودرو‌های شخصی اندیشیده شده است.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در هر سه محور چذابه، شلمچه و مهران به‌سمت مراکز کشور پرحجم و روان است و ایستایی و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا به کشور و برودت هوا، گفت: هماهنگی‌های لازم با استانداری‌ها، راهداری، اورژانس و هلال‌احمر انجام گرفته و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اندیشیده شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تاکید براینکه نیروی انتظامی تا بازگشت آخرین گروه زائران پای کار است، از زائران خواست در هنگام بازگشت با استراحت کافی رانندگی کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.